minni08 ♥ Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Vil prøve å legge om kostholdet her i huset. Både jeg og mannen har et par kg for mye og den ekle "pølsa" rundt midten. Kom med tips til frokost,lunch, middag, kveldsmat og snacks som er sundt og godt. Har en liten en på 1 år og. Hva er et MUST å ha i skapet/kjøleskapet/frysen?
minni08 ♥ Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2010 ingen? gjerne linker til bra nettsider, men vil ikke melde oss inn i noe vektklubb.
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 les på matoghelse.no. De fremmer fordelene ved lavkarbo kosthold. Dette er min filisofi, og livsstil også.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Spis vanlig mat, men pass på mengden. Ha alltid tilgjengelig frukt grønnsaker grovt brød knekkebrød Magert pålegg, rent kjøttpålegg, magrere oster etc. Snacks er bare for lørdag, så det er ikke så farlig om det er usunt. En utskeielse i uka er ikke problemet. Unngå Brus Yoghurt Juice Fete meieriprodukter (rømme/fløte/smør) Men jeg spiser alt jeg vil ha når jeg går ned i vekt, jeg bare passer mengden. Jeg bruker vektklubben.no
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Og det viktigste. TRIM!! Hver dag. minst 20 minutter, og så må du ha to til tre økter som er på ca en time. Tren både kondis og styrke.
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 lektor doppler med tillegg: Der ser man hvor forskjellige ting som virker for folk:-) Jeg lever nærmest på ribbe, tine smør og fløte:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå