Venter tvillinger Januar13 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 skal til legen i morra på 1.kontroll... kan legen finne hjertelyd på nurket der inne da?? er 14+5 i morra.. var hos min tidligere lege i uke 10 pga magesmerter og han prøvdeog finne noe men som han sa det var for tidlig og finne i den uken der
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jeg var hos jordmor i uke 14/15 og da fikk jeg høre hjertelyden for aller første gang Så ja,det vil du nok få høre da <3 Lykke til
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Hørte lyden første gang i uke 9 med nr 1 jeg, så det er nok fullt oppnåelig :DD Koos deg!!
BlueDome Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg hørte hjertelyden på innvendig ultralyd i uke 7 !! Mener å huske at legen sa at man kan finne den på innv.UL fra uke 5.. men vanskeligere utvendig - vet ikke når på det! Vil tro at uke 14/15 er heeelt mulig !!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 da får jeg bare krysse fingra og håpe legen vil sjekke i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå