blond Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Ungene er ikke klare enda, men jeg mener det er på tide.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 hørte noen som hadde gjort det på nyttårsaften. Vet ikke helt når vi skal gjøre det, ser av "gamle" bilder at vi har gjort det fra 2 til 7. januar. Regner med det blir når vi pakker bort jula neste helg, eller kanskje i løpet av uka.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Det ble gjort 5. dag jul,, da greide ikke ungene vente lengere
Agehya Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Planen min var å ta det til helgen. Da skal vi rydde ut jula, og spise resten av julegodtet. Men lurer på om det ikke blir ganske snart i stedet. Er veldig klar for å komme i normal gjenge igjen.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 fast tradisjon....nyttårsaften )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Den dagen julen ryddes vekk. Så denne gangen blir det idag. ) Har lovet sønnen at han skal få knuse det når han kommer hjem fra bhg og vi har fått spist middag.
Lene~mor til tre Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Vi har ikke noen fast dag vi gjør det, jeg har begynt å rydde bort jula sånn litt etter litt her så vi får vel ta pepperkakehuset også
Ranveig R Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Då eg var lita pleide vi å rive pepperkakehuset på nyttårsafta men etter kvart fann vi ut at det var egentlig nok snop den dagen, og begynte å rive 13. dag jul. Denne gongen har vi invitert nokre vener frå open barnehage, så om alle kjem blir vi fire mødre og sju ungar her ) Skal servere pannekaker (sidan vi kjem rett frå barnehagen), og så skal ungane få rive huset. Tenkte eg skulle henge opp kjærlighetar i juletreet og, som dei kan "jakte" på.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Vi har ikke gjort det enda. Er første år vi har pepperkake hus i år. Og det ble relativt mislykket. Fint sagt. Så vi har ikke pyntet det en gang.. Det ble liksom aldri. Skal prøve å gjøre det bedre neste år ja.. Vet ikke om barna vet at man liksom skal rive pepperkake huset etterpå å spise det. Men vi var i selskap første juledag, da fikk alle barna rive huset da. Ellers har jeg ikke tenkt på når vi skal ha "som fast dag?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå