Gå til innhold

Kjente fra barne- og ungdomsskole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en del personer jeg har gått på skolen med i ni år, og tenker mye på hvordan det går med dem. Derfor la jeg dem til på Facebook, de fleste svarte ja (utenom en person som tydeligvis har et eller annet imot meg). Så nå har jeg litt bedre oversikt, selv om de ikke skriver noe på min profil eller sender melding.

Lurte kanskje på om jeg er overdrevent opptatt av disse personene, eller er det normalt? Ville vært enklere for meg dersom jeg ikke tenkte så mye på dem, og heller kunne tenke på framtida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du h*n har noe imot deg fordi h*n ikke aksepterte venneforespørselen din? Hva tenker du om dem?

Skrevet

Når vi er jenter begge to og har gått på skole sammen i ni år føler jeg det må sterke grunner til for å ignorere venneforespørselen. Det er jo bare snakk om å ha meg på ei liste, det er ikke snakk om å komme hjem til henne hver uke.

Skrevet

Folk bruker Fb forskjellig, noen vil bare ha nærmeste venner og familie der. Er nok lurt å ikke tenke mye over hvorfor.

Skrevet

Ok, men hun har alle de andre fra samme klasse som venner, bare ikke meg.

Skrevet

Da ville jeg og blitt nysgjerrig! Jeg venter på forespørsel fra ei jeg gikk i klasse med, men tror ikke hun er interessert. -( Det er mer moro å bli spurt enn å spørre selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...