Gå til innhold

kan man høre hjerte lyd nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til legen i morra på 1.kontroll...

kan legen finne hjertelyd på nurket der inne da?? er 14+5 i morra..

var hosmin tidligere lege i uke 10 pga magesmerter og han prøvdeog finne noe men som han sa det var for tidlig og finne i den uken der

Videoannonse
Annonse
Skrevet

burde være fullt mulig---lykke til

Skrevet

siden jeg leser noen får høre det i uke 10....

så bør det være mulighet og høre nå i nesten uke 15

Skrevet

Legen min hørte ikke noe hjertelyd i uke 10, men jeg hørte hjertelyden med hjemme-doppler da jeg var 15+2. :) Så det kan være mulig!Lykke til :)

Skrevet

da håper jeg legen gidder og høre etter i morra

Skrevet

Jeg fikk høre den hos legen i uke 11+6 iallefall :) Kommer vel sikkert ann på åssen babyen ligger osv tenker jeg om de får til å finne den eller ikke :) Fikk også høre den i uke16+0 :)

Skrevet

har sååå lyst og høre nurket,så det kan gå opp for meg at det er noe der inne...

vente til ul er såååå lenge til... ca 1mnd tenker jeg før jeg får time til ul

Skrevet

Min jordmor fortalte meg at man burde kunne finne hjertelyden rundt uke 14-15, og fant sterke fine slag hos meg i uke 14. Lykke til!

Skrevet

ser mer og mer frem til i morra nå :)

Skrevet

kommer nok til å høre hjertelyden, hørte den i uke 12! Verdens BESTE lyd :D Men ikke bli skremt hvis du ikke hører den, har ei på jobben som ikke hørte den før VELDIG sent.. Uke 18 eller noe!

lykke til!!

Skrevet

nei nei... det kommer ann på åssen nurket ligger..

men får håpe den ligger riktig og at legen vil sjekke i morra

Skrevet

Min lege og jordmor ville ikke høre ette lyden en gang før uke 18. De mener at erfaringsmessig blir mor bare mer bekymret om de ikke skulle finne hjertelyden, så da lar de heller være å gjøre det. I alle fall hos de med ukompliserte svangerskap uten blødninger osv.

Håper du får høre - jeg savner å ikke ha fått høre, Jeg skal til ultralyd på onsdag-det blir første gang jeg får se/høre noe :o)

Lykke til

Skrevet

synes jeg har ventet lenge nok...hehe...nesten 15uker...

Skrevet

Tror nok du får høre hjertelyden nå ja :-)

Jeg var hos legen 11+4, da fant han den ikke. Men jeg har funnet den hjemme med babysound hver dag siden 11+6 :-)

Skrevet

Fikk høre den 11+5, så det er nok veldig sannsynlig at du får høre den du også :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...