Gå til innhold

Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen "slutter"å være vennen din på FB, kan man finne ut hvem det er? Altså om det "mangler" en, og man lurer på hvem det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er noen du gjerne vil være venner med, så merker du vel om h*n forsvinner?

Skrevet

Det vet jeg ikke. Men om du har mistanke om at noen har slettet deg er det bare å søke opp denne personen. Hvis personen har slettet deg vil det når du søker opp personen stå sånn om du vil legge til han/henne som venn...

Skrevet

Hvis man skal holde oversikten 100% bør man ta en utskrift av vennelista. Dersom det senere er en som har forsvunnet kan man ta en ny utskrift og sammenligne med den gamle. Det er enklere enn å gruble på hvem som har blitt borte.

Skrevet

Lurt! Sikkert kjedelig å få forespørsel fra samme personer flere ganger.

Skrevet

Ja, lurt. Har ikke gjort det da, og tror jeg "mangler" en. *nyskjerrig*

Skrevet

Jeg har kuttet ut et par, men det er fordi det er fremmede folk som jeg ikke har interesse av å ha der. La dem til for lenge siden når jeg ikke skjønte bedre.

Skrevet

Føler at jeg grubler for mye over hvem som har ignorert hvem, og er fristet til å slette alle vennene. Men kan ikke det, for jeg venter barn om noen måneder, og da kommer alle til å tro at det har gått galt el. lignende.

Og om jeg sletter alle kan jeg jo ikke lenger se hva de gjør :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...