Gå til innhold

Smertehelvette i bekkenet!! Hjeeelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har litt skrall rygg, det skal sies... og litt heng fra bekkenet etter graviditet, men greit. Jeg satt på baderomsgulvet istad for å sortere ting og tang, reiste meg opp og satte meg på toalettet når jeg kjente det begynte å svi litt. Satt der og sorterte littegrann, og reiste meg opp for å gå ut i gangen... det var så vondt!

Jeg har tydeligvis fått en "strekk" av noe slag i bekkenet, og det er driiit vondt! Når jeg ligger heeelt i ro så "bare" verker det, som om det er betent. Når jeg prøver å flytte meg hogger det til. Så nå har jeg liggi på sofaen siden kl 13, med unntak av dobesøk og middag.

Har tatt 2 pinex forte, men det eneste som skjedde da var at hodet begynte å gå rundt, og jeg sovna på sofaen....

Har prøvd å strekke, bøye, tøye, men det gjør så inni hampen vondt! Nå snakker jeg ikke bittelitt smerte altså, for jeg har mye vondt i nakke og rygg fra før, men jeg snakker uutholdelige smerter som fører med seg mye rare lyder når jeg prøver å flytte på meg...

WHAT TO DO???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakta å hør om de vet om en kiropraktor som har vakt. Kanskje vil de ta bilde av deg også, for å se om det er skiveutglidning.

God bedring!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, fader... ikke så avansert vel? Kan vel vente til i morra? :S Om det ikke går over til jeg har lagt meg, så bør jeg kanskje ikke dra på jobb i morra...?

Gjest sug lut
Skrevet

Kjør på med muskelavslappende og nedkjøling. Frossenerter-pose pakka inn i håndkle er strålende (håndkle for at du ikke skal få frostskader). Evt kiropraktor i morra. God bedring.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ah. Tenkte mer dusj jeg, myke opp? Kanskje dårlig ide...

Muskelavslappende ja.. voltaren? Tramadol?

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...