Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min vil ha sex hver dag, men jeg orker ikke mer enn max 1 gang i uken. Har ei lita på 8mnd og har nok med hun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gravid i 3 måned og vi hadde sex for nøyaktig 30 min siden :)

Skrevet

Varierer veldig. Har alt fra kaninperioder til tørke, så det er vanskelig å svare vettig på ;)

Skrevet

Vi er enige om at to ganger i uka holder. Noe mer blir bonus. Gode unntak er når jeg sliter med svangerskapskvalme og de første månedene etter fødsel. Da blir det nada.

Skrevet

heldig dere...her har det ikke blitt noe siden spiren satt 3.august....slå den dere. hører med til historien at jeg var mye syk i starten og fikk "sex" forbud på grunn av plasseringen til morkaken. men skal si frustrasjonen er stor.

Skrevet

Det varierer veldig, men vi har uansett sex flere ganger i uken.

Skrevet

Det varierer selvsagt, særlig nå som jeg er gravid og plaget med mye svangerskapskvalme/oppkast. Dessuten reiser mannen min iblant med jobben, og da blir det selvsagt ingenting. Men de periodene vi har hverandre tilgjengelig, både fysisk og helsemessig, tenker jeg vi ligger på 4-5 ganger i uken i snitt. De aller, aller fleste dager har vi en eller annen form for sexuell aktivitet, enten det bare er litt håndbruk eller "full pakke".. Innser at sex er en langt viktigere del i vårt forhold enn hos mange andre (iallfall i min vennekrets), og håper (og tror) det forblir slik også etter at knerten i magen kommer.. :-D

Men hvorfor lurer du?

Skrevet

her har vi ikke hatt sex på 2 år, så jeg slo den;) ikke noe å ville slå, men men.. sånn er livet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...