Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Mannen min vil ha sex hver dag, men jeg orker ikke mer enn max 1 gang i uken. Har ei lita på 8mnd og har nok med hun.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Er gravid i 3 måned og vi hadde sex for nøyaktig 30 min siden
Tante Blås Squaw Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Varierer veldig. Har alt fra kaninperioder til tørke, så det er vanskelig å svare vettig på
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Vi er enige om at to ganger i uka holder. Noe mer blir bonus. Gode unntak er når jeg sliter med svangerskapskvalme og de første månedene etter fødsel. Da blir det nada.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 heldig dere...her har det ikke blitt noe siden spiren satt 3.august....slå den dere. hører med til historien at jeg var mye syk i starten og fikk "sex" forbud på grunn av plasseringen til morkaken. men skal si frustrasjonen er stor.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Det varierer veldig, men vi har uansett sex flere ganger i uken.
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Det varierer selvsagt, særlig nå som jeg er gravid og plaget med mye svangerskapskvalme/oppkast. Dessuten reiser mannen min iblant med jobben, og da blir det selvsagt ingenting. Men de periodene vi har hverandre tilgjengelig, både fysisk og helsemessig, tenker jeg vi ligger på 4-5 ganger i uken i snitt. De aller, aller fleste dager har vi en eller annen form for sexuell aktivitet, enten det bare er litt håndbruk eller "full pakke".. Innser at sex er en langt viktigere del i vårt forhold enn hos mange andre (iallfall i min vennekrets), og håper (og tror) det forblir slik også etter at knerten i magen kommer.. :-D Men hvorfor lurer du?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 her har vi ikke hatt sex på 2 år, så jeg slo den;) ikke noe å ville slå, men men.. sånn er livet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå