Tante Blås Squaw Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Det er - uten unntak - ALDRI noe ålreit på tv når jeg er syk! Jeg er overbevist om at når Forkjølelsesfeen og Febetrollet planlegger storinnrykk, ringer de først til samtlige tv-kanaler vi har og avtaler at nå skal det bare sendes dritt og kjedsomhet i x antall dager. Jeg kjeeeeeeeeeder meg! *lider* Noen som har noen festlige linker?
Mom2Two Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Det gjelder å ha et lager med DVD'er liggende til dårlige tider;-) Jeg ser egentlig aldri på tv, bortsett fra nyheter, så ser jeg en del dokumentarer osv. på nett-tv. Men jeg liker å ha noen filmer og serier på DVD liggende. Har alltid minst 20 filmer jeg ikke har sett liggende og et par serier. Men det er jo masse bra du kan se på nett-tv? Evt se på youtube? Jeg fant f. eks igjen masse episoder av "Rescue 911! på youtube. Det var en av mine favoritter da jeg var yngre. Ellers er purposegames alltid en løsning;o) Evt. msn, skype, facebook ol.
Tante Blås Squaw Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har pløyet gjennom alle dvd'ene våre...hehe. Spiller teite spill på Fjasboka og blir stadig slått av 11-åringer *furte* Nå kom jeg på at man kan spille backgammon på nett, det har jeg ikke gjort på en stund :oD
Pysa Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 sjekk ut nett-tv, da. nrk har en del interesseant, de andre vet jeg ikke om.
Pysa Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 f.eks. farvel, elskede var bra. eller harry og charles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå