Gå til innhold

Skuffet ,lei meg og frustrert så det holder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, så kom denne forb............ tanta denne mnd også:(((

Hver gang det nærmer seg IKM så har jeg et lite håp om at kanskje har vi klart det denne gangen....Hadde ikke mensmurringer nå,bare forbasket vondt i korsryggen og veldige stikkinger i magen.

Hadde aldri trodd jeg skulle slite så lenge for å bli gravid. Men kanskje det ikke er meningen at jeg skal bli gravid.

Kan ikke noe for at jeg måtte vente så lenge på drømmemannen min;))

Etter 15PP ble vi gravide i april i fjor( så vet jo at det går),men hadde en Ma i 10 uke,dessverre.

Des 07 startet vi prøvinga,men ser ut som om vi skal få endel PP.

Unnskyld sytinga ,men måtte bare få det ut.

Prøver å holde meg unna bIM,men er jo så spent på andres vegne,må jo inn her for å se hvem som har testet positivt.

Håper 2010 blir mitt lykkeår.

Ønsker alle lykke til med prøving og testing.

Varme gratulasjoner til dere som er nygraverte;)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din. Det er utrolig kjedelig å bare vente og vente. Har dere tenkt på å gå til lege og få en utredning? Det kan jo være hjelp å få?

Skrevet

Kjenner meg igjen i det du sier, utenom ma. Skikkelig synd! :-(

Trøsteklem og xxxxxxx

Skrevet

Har ikke vært til utredning. Er ikke så ung lenger.Passert 40,har en sønn fra før,så vat at jeg kan få. Ønsker oss veldig barn sammen. (Ikke far til mitt tidl barn.) kanskje egoistisk av oss,siden vi ikke er så unge lenger,men vi ønsker oss veldig et felles barn. Sambo har også barn fra før.

Foruten alderen så er det vel ikke annet som skulle tilsi at vi ikke kan få det til.

Prøve å ikke stresse,men vet det er lettere sagt enn gjort;))

Jeg temper ikke og tester heler ikke for EL,og prøver å ha sex for hyggen skylog ikke plikt,haha.

Tenker at vi blir gravid om det er meningen,men jeg er ikke verdens mest tålmodiste.

Ønsker deg masse lykke til

Skrevet

Takk for trøst tregosten;))

Er liksom litt lettere å spy ut her. Samboeren tenker ikke på dette her på samme måten som meg. Her inne vet jo alle hva det dreier seg om;))

Ønsker deg lykke til videre

Varm klem tilbake

Skrevet

Ville bare si at jeg deler din frustrasjon!

Nå er det akkurat ett år siden vi begynte å prøve også. Og hver måned er jeg like opptimistisk og tror virkelig jeg er gravid før den dumme tanta alltid dukker opp. Var gravid i 10 uker men mistet i juni. Har og hatt 3 kjemiske (dvs Får positive tester men begynner å blø et par dager etter ikm) Har heldigvis ett barn fra før.

Jeg pleier å kjenne eggløsning veldig godt men denne måneden har jeg ikke kjent den i det hele tatt så nå begynner jeg å lure på om jeg bare har el annenhver mnd. går det an?

husker godt når jeg begynte å henge her inne for et år siden og leste om de som slet med å bli gravide, det falt meg aldri inn at jeg skulle bli en av de nei.

Men det er bare å holde motet oppe!!!!!!!!!!!!!!! Vi skal klare det:):):)

Måtte 2010 bli et meeeeeeeget fruktbart år for oss!

Skrevet

Hei vartogdensøtelillaflickan..

Litt godt at vi er fler i samme bås,selv om jeg ikke unner andre å måtte slite for å bli gravid/få barn. Er så rart når andre kan være uforsiktige med prev og så bli gravid.eller de som ikke ønsker å få barn. Hvorfor skal det være så urettferdig.

Trist at du også mistet. var i juni jeg også hadde min MA. Trodde jo siden jeg nærmet meg uke 12 at jeg kunne puste forsiktig ut,men neida.

Har du harr regelmessig mens etter du mistet?

Vondt at du stadig har kjemiske. tror jo selvfølgelig at man har klart det.

Men satser på at 2010 er vårt år. Da skal vi bli gravide!!!!!

Nå går vi inn i vårt 3.prøveår. Satser på at alle gode ting er 3;))

Lykke til vartogdensøtelilleflickan....

Skrevet

Huff a meg 3 prøveår! Det er jo en stund det ja...

Regelmessig mens vil jeg vel ikke påstå at jeg har nei. Etter at jeg fikk barn (som nå er 3 år) har jeg hatt ganske uregelmessige sykluser. Det kan gå alt mellom 22 og 36 dager. Heller de fleste gangene mot 36. + at jeg har en mann som jobebr offshore da...ikke alltid like lett å time kan du si!

Jeg har en 28 dagers ikm på torsdag og har allerede svidd av en test som seff var neg hehe! (jeg er nemlig testoman også) Men like opptimistisk;)

Nei ønskeross! Dette SKAL bli vårt år!

Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det. Vi brukte 3 år på å bli gravid. Nå blir han 2 år i mars. og vi starta å prøve på en til for en mnd siden. å håper inderlig at vi slipper å vente like lenge denne gangen.. Problemet mitt er veeeeldig uregelmessig syklus.. skal til gynekolog iløpet av kort tid. ikke fått time enda.

Skrevet

Du er IKKE egoistisk som ønsker deg sååå strekt et barn til etter fylte 40 jenta mi!!!!

Haalllooo-vi lever i 2010, dette SKAL bli DITT år!!!!!!

Selv er jeg i mitt 39.år ,nettopp testa pos.med ny mann (har en gutt på vel 8 fra før av), og jeg også var redd for dette med alder osv...

VELDIG LEIT du mista etter at det klaffa en gang for dere, men vet du hva???Jeg tror kroppen din nå gjør seg klar, og at vips en vakker dag så sitter en liten baby limt fast inni deg_:))

Du er IKKE for gammen, stå på og ha så mye sex du overhodet klarer når du har mannen din hjemme.

Selv tror jeg lite på alle slags råd. Er det ment to be så sitter det, uansett!!!!!!

Jeg sier LYKKE TIL AV HELE MITT HJERTE ØNSKEROSS!!!!!!!!

Jeg VET at din og deres tur kommer...stooor klem

Skrevet

Måtte bare inn å kommentere en ting... Dere vet det at de som får barn sent i livet går inn i overgangsalderen senere enn de som får barn tidlig?? :) Dette kom frem i den mor og barn-undersøkelsen de har tatt over mange, mange år. (så dårlig samvittighet over å få barn sent, er ikke vits..holder seg jo ung mye lengre! :D)

Og ønskeross.. KLART dette blir ditt år!!!!!

Dere andre og!! Begynner å bli lei trynene deres her inne nå ;):P

Stooor klem fra meg!!

Skrevet

Hei paper og drømme stress-less.

Så skjønne og herlige dere er;)) Tusen,tusen takk for supre og varme ord. Det gjør så utrolig godt.

Jeg har ikke prøvd på alls lags råd eller tips. Er nok der jeg også at vi får et barn sammen om det er meningen.

Så flott paper at du testet positivt. GRATULERE SÅ MYE. Må du nyte svangerskapet. det går så bra atte. Spiren må klore seg fast.

Til deg drømme stres-less; turen kommer til deg også vet du vennen;))

Satser på at år 2010 er vÅRT ÅR. Vi ska få babyen vår.

Lykke til begge to. Hold oss oppdatert her da.

Varm klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...