ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Har kun vært hos lege på kontroll til nå. Er 14 uker på vei. Neste kontroll er også hos legen om 1 1/2 uke. Gangen etter der tenkte jeg gå til JM. Skal bestille time hos ei privat. Bör jeg ringe henne snart? Eller holder det å ringe like för?
Athravil Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 De fleste går til jordmor på helsestasjonen, ring dit så setter de nok opp en time så snart du ønsker eller hun har ledig kapasitet - det siste kan variere fra distrikt til distrikt.
petite fleur Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Jeg fikk beskjed om å ikke vente med å bestille da de har lang ventetid, men mulig det er kortere ventetid hos de private? jeg bestilte i alle fall i uke 8, og fikk time i uke 17.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Ok, takk for svar Er for så vidt bare å ringe og höre også :-)
Kaffelatte Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Jeg bestilte jordmortime allered når jeg var i uke 4, for å være sikker på at jeg fikk den samme jordmoren som sist. Å gå til en annen var ikke aktuelt. Jeg fikk time i slutten av januar, da er jeg 14 uker. Jeg tar heller den ekstra telefonen om jeg skulle oppleve SA (Gud forby) enn å ringe for sent og måtte ta en annen jordmor enn den jeg ville ha, eller kanskje i verste fall ikke få time før kjempesent. Men med unntak av den 1.svangerskapskontrollen går jeg kun til jordmor, så det er viktig for meg å få den jordmoren jeg vil ha, og ikke minst at jeg ikke må vente halve svangerskapet på første time. Jeg har hatt den samme jordmoren i de to andre svangerskapene.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2010 Ja, når du er så bestemt på å gå hos henne, så er det nok lurt å være tidlig ute. Jeg hadde hun private på store deler av födselen min, og hun var fantastisk. Derfor önsker jeg henne til oppfölging nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå