Gå til innhold

Kan jeg få ditt BESTE sydensted for barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise med en på 3 år og en på 6 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wing Resort i Alcudia/Mallorca

Skrevet

wingresort kalithea på rhodos

Skrevet

Partyoffive:dette stedet har vi sett på. Men hva het leilighetskomplekset dere har bodd på?

Det som heter Happy baby er nemlig helt utsolgt.

Skrevet

Det var hovedbygningen. 'Nuevas...' something. Rest/basseng lå rett nedenfor. Men nabobygningen 'princessa' var også bra. Hipp-happ egentlig. Begge ligger rett ved beachen, og begge hadde buffet i underetasjen. Superfine begge to. Nuoppussede og flotte.

Skrevet

Gran canaria, playa del ingles, bungalower hos Los arcos...

Skrevet

Ok, Nuevas Palmeras heter det. Hvor stor leilighet hadde dere da?ser man kan velge mellom 2 og 3 roms.Vi er 2 voksne og 2 barn..

Ser fantastisk fint ut:-)

Skrevet

Kato Daratso/Agia Apostoli på Kreta. Veldig rolig plass med supre strender og kort vei med buss inn til Chania.

Skrevet

Vi hadde 2 roms m/2 voksne, 2 barn og en baby. Helt greit for en uke. Skulle vi vært 2 uker ville jeg nok gått for 3 roms. Skyvedòr mellom rommene. Vi sotrtrivdes der☺

Skrevet

Hvem reiste dere med da Auro?

Skrevet

Har både reist med star tour og ving. Ving nå til sommeren. Skal prøve nytt hotell, Golden Sand.

Skrevet

Jeg har vært flere ganger på Alcudia/Mallorca med barn og det er helt supert! Har reist med både Ving og StarTour, og sistnevnte er helt klart favoritten.

Skrevet

Ok, men 3 romsen var en god del dyrere så troor vi får klare oss med en 2 roms. Er jo ikke så mye vi har tenkt å være inne og vi har bare 1 barn og en liten på 6 mnd, så skal nok klare det:-)

Men siste spml, hadde dere all inclusive?

Skrevet

Rea;;y? Star tour må da vre vanvittig bra, for Ving var supert. Har du erfaring m/Vin vs Star Tour i Hellas også 'Monajenten'?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...