Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Er det noen som vet om dette er farlig? Var ganske tykt og blankt. Ble litt redd. Ville aldri ha tenkt på dette som farlig i forrige svangerskap. men en jordmor jeg pratet med da jeg først ble gravid denne gangen sa om og om igjen at jeg måtte passe meg for mye slim.
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Hm, sa jordmor at du måtte passe deg for for mye slim? Hvorfor det da? Andregangs her, og hadde masse slim og utflod og gode greier hele forrige svangersvap og også dette...
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Vet ikke helt, men var veldig redd for å miste i begynnelsen, og fikk smerter rundt 5-6 uker på vei. Da spurte jordmor meg konstant om jeg hadde hatt blodning eller noe slim. Fikk aldri med meg hvorfor det med slim var så viktig, Kunne ikke ha vært slimproppen hun mente, fordi den har ikke blitt dannet så tidlig i svangerskapet. Må innrømme da at det første jeg tenkte på da jeg så alt det slimet var at det kanskje var slimproppen som hadde gått nå. Men var vel for lite slim til det. Ble satt igang i første svangerskapet så vet egentlig ikke helt hvordan en slimpropp ser ut, bar vet at jeg er litt hysterisk og redd for å miste. Har noen mensesmerter nå, så er fortsatt ganske engstelig må jeg si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå