Gå til innhold

Frostskader...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jenta her har fått frostskade i ansiktet. Hun fikk et stor hvitt merke på det ene kinnet i går som forsvant når vi gikk inn igjen. Kom helt plutselig! Hun var smurt med kuldekrem før vi gikk ut..:(

I dag har vi også vært ute men da har det vært noe mildere (-7 grader) Så ingenting til skaden i dag, men var heller ikke så lenge ute da....

Hvis det nå er en frostskade så er jo skaden skjedd....Hvordan forholder vi oss til dette resten av vinteren??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

harn har lett for å fryse kinenne sine..min mor fortalte at jeg gjorde det rett som det var..tror ikke det er farlig. men du kan jo prøve å ha på kuldekrem før dere går ut:)

jeg kjøpte en til sønnen min her en dag for han blir så lett rød og sår i ansiktet av kulden. kuldekrem fra Dr.greve,fås kjøpt på apoteket..fungerer kjempe bra:)

Skrevet

Vi har faktisk fått skriv fra barnehagen att det ikke er så veldig bra med kuldekrem (selvom det er uten vann i den)..

Men uansett.

Tror ikke hun har fått det,men att en blir hvit slik,det er tegn på att det er på tide å gå inn..

Skrevet

Det er nok frostskade grad 1 - stemmer med alle symptomer på det jeg har googlet.

Det er fare for at man blir mer følsom for kulde etter en slik skade, men jeg klarer ikke å finne noe ang forebygging av nye skader. Kinnene kan jo ikke akkurat pakkes inn i klær med mindre jeg kjøper en finnlandshette hvor kun øyne og munn synes......

Skrevet

Skjedde det samme hos oss i julen, så håper der er noen der har svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...