Gå til innhold

Trenger tips/råd/hjelp... Ang.nabobråk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en rekke med flere leiligheter,vi bor nederst med en enslig mamma med 2 gutter over oss. De har bodd der nå i ca 2 månter,og det har vært 2 månter med bråk desverre,det som er vanskelig er at det er en god venninne av meg... Så det er kjempe vanskelig å si fra,jeg har sagt fra et par ganger-og hun sa at hun skulle få minstemann(han som tramper og Løper inne) til å slutte å løpe inne,det har hun ikke gjort noe med,og han er 5 år så det går ann å snakke til han... Og senest i dag ble både jeg og dattern min vekket av han...Det er jo det som er det aller verste-at man blir vekt om morningen... Det går jo utover mitt humør og barna mine sitt humør også...Jeg skjønner jo at da man bor med naboer så tett på seg ,så må man jo tåle å høre litt ,men er det vanlig å LØPE inne? mange timer om dagen ... Hvor mye skal man tollere da? Det er ikke noe kosli å være hjemme med alt det bråket hele tiden:( Blir helt uslitt av dette her jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Detta høres ukoslegt ut. Men det er jo noko du må ta opp med di veninne uansett kva for konsekvenser det får meier eg. Veninna di må jo forstå at dette må gjørest noko med. Dere kan ikkje leve under slike forhold. Eg hadde klikka.

Skrevet

Jeg tror man bare er nødt til å akseptere at det innebærer en del lyder når man bor sånn.

Det er sikkert ikke så lett å hindre at femåringen løper inne iblant. Det er fort gjort å glemme seg når man er fem år, selv om mamma har sagt at man ikke skal løpe.

KJøp et tykt gulvteppe til henne, kanskje dte kan dempe lydene litt.

Skrevet

Hadde kanskje vært lurt å bedt venninna/naboen din og gutten på 5 år ned til dere slik at de fikk høre hvor mye det bråker selv. Kanskje de tror du overreagerer når du sier noe til dem. Det bråker jo nok ikkje så masse oppe hos dem..

Men noen barn er jo veldig aktive, og hvis de har lært seg den uvanen og springe når de går så gjør de nok det inne også. Det ser jeg her og, gutten min kan lage masse masse lyd så jeg er glad det ikke er noen under oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...