Gå til innhold

Tidlig UL...har dere noen anbefalninger i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sniker meg inn her for å høre deres erfaringer med UL i ukene 11-12-13, først og fremst for å se at fosteret er friskt og lever men også for å sjekke nakkefold. Jeg er nå i uke 9 og har tenkt til å bestille time til slutten av januar.

Istedet for å bestille UL hos de første og beste vil jeg gjerne høre om noen som har hatt gode erfarninger med leger/gynekologer som er kompetente til å uttale seg om nakkefold, spesielt i Oslo da det er her jeg bor.

Tusen takk for svar!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært på volvat i oslo og der jobber det hvertfall to veldig koselige damer:) jeg var kjempefornøyd!

Skrevet

Trolle på Majorstueklinikken. Ikke billig men han vet hva han ser etter. Har vært der to ganger, i forrige svangerskapet gjorde han duotest, men det er ikke tillatt lenger.

Skrevet

Jeg var på Balderklinikken og var veldig fornøyd der. Ble anbefalt Balder av flere andre og kan med hånda på hjertet anbefale dem videre :-)

Skrevet

Volvat!

Skrevet

Kjempe fornøyd med Oslo city legesenter.

Skrevet

Anbefaler Torun Clausen, som jobber hos gynekologene Silverskiöld og Rud. Helt fantastisk dame! Holder til midt i Majorstuakrysset.

Jeg har vært til Ul der både uke 7,8, 9 og 12, og kunne ikke vært mer fornøyd.

Lykke til!

Skrevet

Hvis du vil sparre litt penger så dra ut av Oslo. Vet om noen som tok i Moss for eksempel (er vel 40 min med tog). Kostet 600 for tidlig utvendig ultralyd med topp utstyr og service på Det gule huset.

Skrevet

Familieklinikken på Majorstua! Mille er en erfaren jordmor. Hun er også akupunktør, og jeg kan varmt anbefale henne for modningsakupunktur når den tid kommer også. Funket på meg sist i allefall. Hun har bra UL- apparat. UL foretas utvendig fra uke 12. Fikk med noen papirbilder og resten av bildene, som var mange, på CD-rom. Hun tok også 3-D UL! Moro å se selv om barnet ikke var 100% utviklet ennå. Se på www.familie-klinikken.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...