Gå til innhold

Faens samboer helvete.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forbanna lei den late samboeren min. Jaja, bring it on, jeg vet det er min egen feil at jeg fortsatt er sammen med han. Når vi først har det fint så har vi det megetbra, og det finnes ikke mange dager der vi er sure eller diskuterer.

Problemet er at jeg snakker, og han bare sitter å gjør narr og kaller meg ting som ikke egner seg her. Han er som en forvokst liten unge, han klarer ikke å snakke for seg. Han vet så jævlig godt at jeg har rett, men han bare skøyer dem bort. Nå er det snakk om følelser og problemene som vi har i forholdet.

Jeg vet hva vi må gjøre for å få vekk de problemene, så jeg snakker om det meeeen han bare er så...BLÆH!! Og han savner oss hele tiden, når han er på jobb, når vi er bort ei helg osv. Og han sier han elsker meg sååå mye osv.

Jeg er så lei, hvor i svarte elsker han meg? Fordi at det er jeg som vasker klær, rydder, vasker, tar meg av gutten vårres, gjør alt av gjøremål, osv osv..

I morgen starter jeg på skolen, og jeg gruer meg skikkelig. Jeg vil gå inn 100 prosent for å klare denne utdanningen, men jeg er så sliten. Jeg er heelt skutt. Har en trassig to åring som ikke vil høre etter, og som bare syter dagen lang. Vi viser aldri til han at vi er sure, krangler osv...

JEG ER LEI.. Og jeg vil ikke gå i fra han eller, for han er den mannen jeg vil våkne opp med for resten av livet, men jeg skulle ønske han bare kunne bli litt mer....VOKSEN! Ta ansvar, ikke være så respektløs mot meg, hjelpe til litt. Han roter halvparten her inne, han tisser like mye på do som jeg gjør, han bruker like mye klær som jeg gjør som å må vasker, men som jeg gjør.

Det virker som om han bare er... careface! Nå skal det sies at han jobber annenhver uke av/på. 10 timersskift på natta, og jeg lar han sove den uken han jobber, men han sover til han skal på jobb igjen og det er som regel 10 timer søvn hver dag, og når friuken kommer så er han heeeelt borte. Jeg gjør alt da å, han nekter å stå opp med sønnen, er alltid en fight hver morgen om han må det, å da er han sur heeele dagen. Bah.

Er lei av å skrive.

Godt å få det ut..

....!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må slutte å ha dårlig samvittighet fordi han jobber de skiftene han gjør. Han får på en måte lov til å være egoistisk, så lenge du lar han sove i friuka, for da slipper han jo unna fordi han jobber jo ti timers skift ellers, stakkar.. Ikke hjelper det på noe som helst å skulle sove inn det man evt har tapt av søvn fra før, så det har ingenting for seg.

En ting er hva man sier, en annen ting er hva man gjør. Han kan deklamere sin kjærlighet til han blir blå, men når han ikke underbygger det med handlinger, så mister det både kraft og troverdighet.

En venninne var så lei av at mannen slurvet sånn med oppvasken og diverse annet husarbeid. Hun sluttet å vaske klærne hans, og hun kjøpte inn papptallerknener som kun hun spiste av til måltidene. Da tok han hintet til slutt, men så spørs det jo hvor mye skamvett denne karen din har, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...