Gå til innhold

hva synes dere om de som bare "måååå" ta på magen`?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg liker ikke at magen plutselig er blitt "allemannseie" ... blir gal av folk som grafser på meg uten å spørre først..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke så plaget med d...litt på jobben - er noen eldre damer der som ikke klarer å dy seg...

det går helt greit egentlig!!

men det er jo ikke så kjekt om fremmede nærmest klemmer til og skal ha noen meninger...

skjønner det er irriterende om det er noen stadigvekk som må røre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta igjen med samme mynt. Bare ta de på magen og dersom de reagerer sier du bare; det var ikke meningen å bryte dine intimgrenser... :P

Skal love deg at de får noe å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kommer litt an på :) venner og familie + nære kolleger reagerer jeg ikke på... men når folk jeg bare vet hvem er skal klemme og ta på magen, kjenner jeg at de går over mine grenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det lite! Det VÆRSTE er når jeg var ute i julen for å være sosial sammen med venner jeg ikke hadde sett på lenge. Og satt der med en alkoholfri drink, så kommer venner bort og tar meg på magen!!!!!! HALLO, ta hintet :P Litt søte er de, men på et utested er kanskje ikke stedet å ta folk på magen vel? Så har jeg ikke no særlig "gravid" mage, er litt i det "ser lubben ut" stadiet føler jeg, og da er det ikke gøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig der, er på det stadiet jeg å, ser bare feit ut, og da er det ikke så gøy å klappet på magen. Kan de heller vente til jeg faktisk ser gravid ut. Ille artig å komme i familieselskaper, og eneste folk klarer å si til meg, så tjukk du har blitt da i sånn tullestemme, for min del kan de heller da la være å si noe..Sikkert hormonene som gjør det verre enn det er, men sånn er no kroppen for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen min strutter rett ut - og det er liksom ikkeno problem å se at jeg er gravid fra noen vinkel ;o)) Bryr meg ikke noe om at noen har lyst til å kjenne på. Bare koselig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har bare fått blikk så langt, og eneste som har tatt meg på magen er mannen og mammaen min. Men det kommer nok, magen den står utover, men ikke så mye at folk ikke er redde for å spørre.. Gruer meg mer til etter fødselen, da alle skal klå på ungen min, uten å tenke på hva de egentlig gjør.. Tror jeg kommer til å bli litt morsk der ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...