Gå til innhold

åssen går det med vekta??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

+ 3,5 kg uke 23. Hadde ved samme tid sist svangerskap lagt på meg masse ,masse ved denna tiden så er veldig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uke 23 i morgen, gått ned 12 og opp igjen 1 kg. Men hvis jeg skal følge riktig høyde i forhold til vekt altså jeg er 160 og skal veie ca 60 kg, så har jeg gått opp 11 kg....så ikke lyst til å legge mere på meg egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-15 kilo og 25 uker..... litt skummelt men kastet opp alt jeg fikk i meg første 5 månedene da.... å hadde en del å ta av så det går greit :) vekta til babyen er akkurat som den skal så det er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

28+1 og har lagt på meg 6,5 kg. De kom ganske kjapt i første halvdel (fikk mage tvert...), men har stagnert de siste ukene. Glad så lenge det bare er magen og pupper som har vokst... men det øker nok på etterhvert nå. Er masse liv i magen, så ingen tvil om at hun har det bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26+4 og gått opp 5 kg...er overvektig fra før så legen min sier jeg ikke må opp mer enn 8 kg...lurer på hvordan jeg skal klare det....synes det er litt lite å bare ha 3 kg til å gå på, og 13 uker igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27+2 og minus 1 kg fra første kontroll i uke 7... Har nok lagt ca 10 kg over normalvekt i forhold til høyde fra før, så er egentlig fornøyd med å ikke skyte opp i vekt... Vekta har stått på stedet hvil siden uke 15.. Før det gikk jeg ned noen kg og opp igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...