Gå til innhold

første gangs fødene og usikker...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg føler meg veldig usikker på alt egentlig.. for det første har det ikke gått opp for meg at jeg skal ha barn,for det andre er jeg veldig god form så tenker det er noe galdt? føler meg også veldig liten.. altså i magen? men var på ul på torsdag,og han sa at barnet mitt var veldig god og rund,og jeg måtte regne med at barnet vil komme opp til 4 kg.. fortsatt føler jeg at noe ikke er som det skal... jeg har nesten ikke hatt noe problemer.. litt bekkenløsning i ny og ne, litt vond rygg,og selvfølgelig humør svingninger... men er det normalt og føle sånn jeg føler, selvom barnet er helt på topp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det du beskriver er fullstendig normalt. Fordi stort sett ALT er normalt når man er gravid. Alt fra å være i strålende form og føle seg mer fantastisk enn noensinne før til å være i elendig forfatning, sykehusinnlagt og sykemeldt hele svangerskapet.

 

Forrige gang jeg var gravid, var jeg proppfull av elendige symptomer; oppkast, bekkenløsning, kvalme, kløe osv osv osv... en venninne av meg som var gravid samtidig, var i kjempefin form- og påstod at hun aldri før hadde følt seg så energisk og fin (!!!!).

 

Ikke bekymre deg du. Dersom alt så bra ut på UL, og du har termin om max 12-13 uker (?), så er det ingen grunn til å tro at dette kommer til å gå annet enn helt fint.

 

Lykke til med de siste mnd'ene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.. det hjalp med litt ord fra en som har vært igjennom dette før.. jeg skal ta ks 22 februar.. så det er ikke så lenge til.. men den rare følsen har jeg nok helt til jeg er ferdig.. men bra og høre at sånn er det bare.. =) må jo prøve og innse at dette skal gå bra, at barnet i magen min er helt på topp..

 

Litt av denne bekymringen min er nok pga. dårlig samvittighet,siden jeg røyket i mer enn halve svangerskapet.. røyket ikke mye, men kjenner jeg angrer på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...