Gå til innhold

"Bedrevitere" på DiB:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mom2Two

erteposen fikk twins

OsloMor

Føler de alltid har så politiske korrekte svar, men de har nok gode utdannelser også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det forbudt å svare fornuftig? Det er da bedre det enn alle disse andre svarene enkelte greier å spy ut av seg her inne...

Skrevet

Mom2two er en kverulant.

Skrevet

Det er ikke mange dagene siden number1 selv kastet fra seg en haug med dritt her inne.

Skrevet

De har kanskje fornuftige svar, men mye av det de sier er jo helt opplagt.

Skrevet

Siden godt over 90% av spørsmålene her inne er om ting som er opplagt for de aller fleste så må jo mange svar også bli helt opplagte, om man da ikke velger å skrive bare tullesvar.

Skrevet

Lurer på hvem som tjener mest av dem tre

Skrevet

Så om man veit hva man snakker om, så blir man stemplet som bedrevitende??

Å da kan man også mobbe dem for at dem kanskje har gode utdannelser og hvor mye dem tjener.

Det lyser sjalusi lang vei her.

Å ha intellektuell ressurs er ikke ensbetydende med god inntekt og lang utdannelse.

Å vite forkjell på rett og galt er ikke ensbetydende med god inntekt og lang utdannelse.

Å være fornuftig og trives med det, er ikke ensbetydende med god inntekt og lang utdannelse..

Nei, vedkommede som lagde denne tråden burde skjemmes..

Skrevet

Hva er galt med å si at noen fremstår som litt bedrevitere, men at jeg tror dem har gode utdannelser???

HI

Skrevet

Huff jeg synes det er en uting å henge ut enkeltpersoner her inne jeg!! En god grunn til at jeg alltid er anonym!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...