Gå til innhold

Endelig røykfri!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i mitt 2 døgn uten røyk, er stolt av meg selv!!! Dette er jammen ikke lett: abstinenser og har såååå lyst på bare bittelitt røyk.....Men jeg SKAL KLARE DET!!

Men det som er verst er savnet, jeg blir faktisk trist når jeg tenker på å ikke røyke mer. Savner røyken som en god venn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du virkelig stålvilje så klarer du det ;o) Lykke til videre!

Skrevet

Det blir bedre etterhvert:-) Jeg har vært røykfri i 2 år når april kommer.

Drikk vann eller ta deg noen isbiter eller noe når suget kommer, det går overraskende fort over igjen. Etter 2 uker er suget mest psykologisk betinget.

Lykke til, dette klarer du!!

Skrevet

Slutten av Mai som kommer har jeg vært røykfri i 5 år.

Bortsett fra en cigar som jeg unner meg hver nyttårsaften kl 24 så holder jeg meg laaangt vekk unna røyken.

Hender fortsatt lysten på røyk murrer til tider, men det går fort over :)

Stå på, dette klarer du.. :D

Skrevet

You can dot it

You can do it

If you put your ass into it!

*heier*

Skrevet

Stå på, dagene blir lettere og lettere. Nå når 31.januar kommer har jeg vært røykefri ett år. Kjempe stolt av meg selv. :o) Det var tøft i begynnelsen, abstinensene var store - men det var å finne på noe annet når dem kom, slik at jeg skulle glemme dem.

Skrevet

Jeg sluttet å røyke i 2006 ved hjelp av Zyban. Det ble min redning! 2/3 av min familie har dødd av lungekreft eller brystkreft. I "Endelig ikke-røyker" som ikke hjalp meg noe særlig, siden jeg begynte å røyke igjen, lærer man om røyketrollet. Røyketrollet sitter i magen din og prøver å lure deg til bare å ta ett trekk av en sigarett. Ikke gjør det, for da er du utpå glattisen igjen!

Du er et sunt forbilde for andre som prøver å slutte og for guttaboys som forhåpentligvis ikke begynner å røyke pga. sin flinke mamma!

Gratulerer så mye med et røykfritt liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...