wirre;o) Skrevet 3. januar 2010 #26 Skrevet 3. januar 2010 Ett navn? GLEM DET! Ava Berentine Iv Wilma
Monajenten Skrevet 3. januar 2010 #27 Skrevet 3. januar 2010 Datteren min heter Adine Sophie og det syns jeg er nydelig selvsagt:-) Får jeg en jente til skal hun hete Maya Natalie. Ellers syns jeg Vilja er nydelig. Og Tilde.
Gjest ->>- Skrevet 3. januar 2010 #29 Skrevet 3. januar 2010 Gratulerer. Jeg tror kanskje Sigrid og Johanne kommer i min favorittkategori, men de passer ikke særlig bra til Bo. Hva med Tale, Iben, Vibe eller Vilde?
solita 06 Skrevet 3. januar 2010 #30 Skrevet 3. januar 2010 Navn jeg liker óg som passer til Bo Elsa Astrid Ingrid Sol(veig) Anemone (tenker på Bo som litt dansk og da passer Anemone) Erle
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 4. januar 2010 #33 Skrevet 4. januar 2010 Oj, her var det mange navn jeg aldri har hørt om før. Jenta mi heter Matea, så jeg synes selvsagt det er det fineste jentenavnet jeg vet om Ellers liker jeg: Sigrid, Ragnhild, Signe, Marte, Martha, Marit, Matilde, Matilda, Wilma, Eline, Elise, Maria, Emine, Merethe, Celina, .... men vet ikke hva som kan passe til Bo Jeg synes Anna passer til Bo, eller Hanna(h)
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 4. januar 2010 #34 Skrevet 4. januar 2010 Julianne & Sunniva - som er navn på jentene mine!! <3
Pærefrø Skrevet 4. januar 2010 #35 Skrevet 4. januar 2010 Min favoritt er Amalie, får jeg en datter til en gang så blir det det Elsker min datters navn også da Det er Hanna og et navn til
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 4. januar 2010 #36 Skrevet 4. januar 2010 Enea og Tria (som jentene mine heter) er de fineste jentenavnene jeg vet om.. =)
CMH Skrevet 4. januar 2010 #37 Skrevet 4. januar 2010 Christel ( Min såklart , Kornelia, Kaja, Sanna, Alina, Hedda, Ada,Embla, Erle, Eyla, Agnete, Sigrid, Signe.. Mange fine navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå