♥ DAME Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Sikkert et utrolig dumt spm, hehe. Men syns egentlig den var altfor fin til å kaste. Pepperkakene er jo oppspist da )) Noen tips? Eller hadde den gått rett i søpla hos dere?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Gjem den til neste års bakverk, eller til senere når du skal bake noe? Man kaster ikke kakebokser.
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Bo fikk den, tror han har puttet masse småtteri oppi
♥ DAME Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2010 Jaaa, vesla kan jo få den til småtteriet sitt ) Takk for tips ))
frk Nilsen Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Bruker dem til matboks, oppbevaring, kakeboks osv
Twintipp og himmelblå Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Her bruker jeg de til å skille småleker. Legomenn, mummifigurer, carsbiler osv. VELDIG kjekt!
Himmel og hav Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Hos meg havnet den i skapet med vitaminpiller og sånt oppi.
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har en med oppvaskmaskintabeletter i. Så blir de garantert ikke våte om det skulle komme søl i skapet under vasken:) ellers kan de vel brukes som alle andre bokser tenker jeg:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå