meg83 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Synes de nye fargene er så grusomt kjedelige, og har helst lyst på en i den fine, klare blåfargen.. Noen som vet om butikker som fortsatt selger 2009-modellene?
Lykke X 4 Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Kidsandcare hadde de nylig på tilbud, men nå er de utsolgt. Ser babyshop har noen få sånne inne i noen av butikkene sine (på tilbud). Evt. blir vel bruktmarkedet det neste. Enig i at 2010 fargene er kjedeligere enn 09, men understellene på 10-modellene er finere, spesielt det i helsort med luftdekk <3<3<3<3 Kan rope ut om jeg kommer over 09-modeller
Lykke X 4 Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Her får du visstnok kjøpt vogna i blåfargen du ønsker Bla litt ned på siden så finner du den Med godt understell også Og til en fin fin pris!!! http://www.mamma-mia.no/shop/products.asp?MainCat=8
Lykke X 4 Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 PS. Velg lufthjul (da blir den himmelsk å trille )
meg83 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Tusen takk for svar! I dag var vi heldige og kom over noen 2009-rester på noe som heter Simobutikken, i Bergen. De skulle sjekke i morgen om de hadde resten av utstyret, og i så fall får vi vogn komplett til 5000!! Ny =) Det var en fin link du hadde, men den blir tilsammen dyrere enn tilbudet vi nå har fått. Men takk for engasjementet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå