mer enn bare mor Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Lillemann på snart 6 mnd sover stort sett natta gjennom, men hender at han våkner og vil ha smokken på morgenkvisten. Mener at det er anbefalt å ha de på samme rom som foreldrene pga krybbedød (barna sover lettere med lyder fra foreldrene), men husker ikke hvor disse anbefalingene kom fra - noen som vet? Når flyttet deres små på rom for seg selv?
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Minsten var 2 mnd, jenta var 3 uker. Eneste grunn til at jenta flytta før gutten var fordi vi hadde soverom vegg-i-vegg da, mens minsten sov i etasjen over
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 sa i går til sanboeren min at tassen på 5 mnd måtte sove i vuggen sin ved siden av vår seng til han flytter ut,,,,, hehe sorry, jeg vet egentlig ikke. tenker når han sover uten å ville ha pupp og når vi føler oss klare.
erteposen + 4 Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 krybbedødforeningen skriver vel 12 mnd. Jeg hater å ha babyer på et annet rom enn der jeg sover, og mine har vært inne hos oss til de har krevd å få eget:) Eldstemann 2,5 år, men da hadde vi ikke to soverom, og nestemann flytta inn til storebror rundt 1,3 år. Tvillingene kommer nok på eget rom før, men de er to. Vi liker begge to å ha babyer på rommet:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Storebror var 13 mnd og lillebror flytta inn til storebror når han var 10 mnd...
Pooh Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Jenten vår har sovet på eget rom fra første stund. Det samme gjorde gutten vår for noen år siden. Dette har fungert veldig bra. Og ikke har vi trengt å venne dem til å sove på eget rom. ) Jeg våkner ved første "kvekk". )
Trollemor75 Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Vi flyttet han på eget rom når han var 1 mnd. Jeg hadde tenkt å ha han hos oss hele det 1-året, men klarte ikke å sove med han så nær. Helt utrolig hvor mye de bråker når de er små! Soverommet hans ligger rett foran vårt, med åpen dør ser jeg inn til sengen hans og hører han når han trenger noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå