anonyminos Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 er 38+4 idag, er andregangsfødende...men har ikke peiling på om det er rier eller kynnere jeg har:( kommer med veldig variable mellomrom (ca 5-10 min mellom), og er ikke så smertefulle, men vondt er det alikevell...hehe.... hadde en rask fødsel sist, 3,5 t fra første ri til gutten var ute (4500g)...har en god halvtimes kjøretur til sykehus også, vi må få barnevakt til den kommende storebror før vi drar også..... skal til jordmor på kontroll i morgen....er jeg hysterisk visst jeg ringer føden???...er noe enormt i tvil om det er fødselen som er i gang, sist bråvåknet jeg på natta med sterke rier, hadde ikke kjennt noe før jeg la meg til å sove... what to do???
firren Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Er vel ikke mye tvil om at du burde ringe til føden nå. Du vet jo selv at du hadde en rask fødsel sist, og du vil vel ikke akkurat føde på veien?! Bedre å få en skikkelig vurdering enn å utsette deg og barnet for noe. Og- du er IKKE hysterisk! :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå