xxxJulianexxx Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Vi skal kjøpe en av disse, men hvem skal vi velge? Hvilken har dere? Er dere fornøyde? Fordeler - ulemper?
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 vi har xbox 360, den har vel blitt brukt kanskje 5 ganger siden den ble kjøpt for 3 år siden til mannen min fra meg. Nå har vi kjøpt oss Wii, og steike så gøy det er. Denne kommer nok til å bli brukt mye, skal iallfall gå inn for det i og med at vi har invistert i den. wii er liksom et helt nytt konsept, man sitter ikke bare å spiller. Det er litt action liksom. Så vil helt klart anbefale Wii. Nå har ikkje eg vært borti playstation3, men det er jo samme konsept som xbox360.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 PS3 og Xbox kjemper om samme marked, og du vil neppe finne en klar vinner av de to. Det du må se på da er hvilke spill du vil absolutt ha, og kjøpe den konsollen som har disse spillene dersom de ikke kommer for begge to. Wii er patetisk. Det er for folk som bruker tv-spill som unnskyldning for å "være aktive" "Man sitter jo ikke å spiller" - nei vel. Men det blir ikke stort mer intelligent av den grunn. Sjekk spillene du vil spille og velg så konsoll.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Pføy! Wii er ikke patetisk! Wii er kjempegøy!! Supersosialt og gøy for store og små! De to andre vet jeg ikke noe om.
xxxJulianexxx Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2010 Jeg er jo egentlig glad i Supermario jeg da. Men liker også Buzz og Singstar.
mai mammaen til to Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 NINTENDO WIII... fikk det til jul og den har blitt brukt hver dag av MEG.. fantastisk gøy.. bowler, trener med wii fit, supermario.. kjempe artig..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Hehe... går en del i supermario her også. Og bowling og tennis. Buzz og singstar har vi på playstation 2. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå