Gjest Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Vi har ikke plass hjemme til å ha barnebursdag hos oss. De fleste i samme situasjon leier barnehagen som ungene går i. Saken er at vi har en annen barnehage rett i nærheten av oss og jeg tenker at ungene kanskje synes det er spennende med nytt sted og nye leker i en bursdag framfor å feire i en barnehage de fleste oppholder seg hver eneste dag.Mannen min er ikke helt enig og mener det er et pluss at bursdagen er i en barnehage hvor ungene er kjent fra før. Hva mener dere??
Mom2Two Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Men man får vel ikke leid en barnehage der ungene ikke går? Jeg ville hatt den der de var kjent fra før.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 er ikke alle som lar de som leier rote" på avdelingene-da skal de evt oppholde seg en bestemt plass. er jo bare å høre med nabo barnehagen. kommer jo ann på hvordan det er der. barna føler seg jo hjemme i sin barnehage=mer frempå ny barnehage=litt mindre frempå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå