Gå til innhold

hva skal man pakke i?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Et ganske triviellt spørsmål det her men... må man pakke i en bag? kan man feks pakke i en liten trillekoffertr eller er ikke det så populært på fødeavdelingen? snakker så klart om sykehusbagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har pakket i en liten trillekoffert. Den går som håndbagasje på fly, så regner med at den er "liten" nok til å ha med på sykehuset. Har sikkert pakket alt for mye uansett - sånn blir det alltid:-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk tenkt på det samme. Planla i utgangspunktet å pakke i bag, men synes en liten trillekoffert kan være mer praktisk, så jeg tror jeg skal gjøre det. Kan ikke tenke meg at noen på sykehuset synes det er hverken dumt eller noe annet. Synes du skal gjøre det du selv føler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en liten trillekoffert sist, og gjør det samme denne gangen. Du trenger ikke den på fødestua i alle tilfeller, så om du vil pakke i en diger koffert er det også OK. (men man trenger ikke så mye de 2-3 dagene på barsel akkurat) Er bare å få mannen til å hente den når du har kommet deg inn på barsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg driver og pakker i en trillebag som er hakket større enn de man kan ta med inn på fly. men jeg synes det er så liten plass!! morgenkåpa tar jo stor plass! :D

spørs om det må bli en liten bag til hjemreiseklærne til lillemann. og egentlig en hel bag til fotokamera, videokamera og ladere også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...