noahmamma Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hvilke baby callere er bra? hva er viktig å tenke på når man skal kjøpe
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Kommer ann på hva du er på jakt etter. Hadde hørt så mye bra om SuperNova at jeg kjøpte denne, men den er nå levert tilbake da jeg kunne sitte å høre nevøen min gråte i 10 sek før den slo ut. Slik skal den være fikk jeg beskjed om og dette pga liten stråling. Jeg byttet til Avent som fører over alt hele tiden og som jeg da heller kan sette i ande delen av rommet. Dermed er strålingensproblemet løst. Problemet er om du trenger en å ha i vognen eller divderse soving for Aventen er ikke særlig flyttbar. Da kjøper du en på Ikea til 400.- som er kjempekjekk å ha med i stellevesken, vognen og mormorbesøk. Lykkr til!
HeidiL Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har kjøpt SuperNova og har (ved bruk til 8 tantebarn) ikke opplevd at det er noe problem med for sen overføring, så kjenner meg ikke igjen i Marnarmammas beskrivelse. For meg er det viktig at det er lav stråling (bruk i vogn) og at den er pålitelig - har noen vennepar som har prøvd div billige versjoner og fått inn alt annet i nabolaget i tillegg til ungen, pluss at et par (bl.a. en fra IKEA) skrudde seg av pga lite batteri UTEN å si ifra!! Og det er uaktuelt for meg i alle fall! Så jeg er fornøyd med min SuperNova, i alle fall )
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Ikke vet jeg, kan ha vært ett dårlig parti, men importøren ville ikke ta dem tilbake. Var ikke bare min, men også mine to venninder sine. Batteriet ble fort tappet, datt ut av stasjon ja og ikke minst, når den detter ut av stasjon piper den jo. Det er jo lurt, men ikke når det bare er en tynn vegg imellom og man omtrent kan høre babyen puste igjennom. Moro å bli vekket av babysitteren liksom.... Jeg kjøpte min på Barnar hus i Kr.sand og fikk byttet den der. Mine veninner kjøpte sine i Mandal og fikk ikke byttet dem. Pass nå iallefall på kvitteringen og kjøp på en plass der det er god service, det kan man spare masse på!!!
verdens heldigste mamma Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Vi har Super Nova og er veldig fornøyd med den. Lav stråling, og ikke noe problem med forsinkelse hos oss heller. Har lånt et par andre på besøk (Doro og Avent?) som ikke har fungert bra, blant annet at de ikke gir signal om batteriet er tomt eller ledningen detter ut, og at det er lang forsinkelse. Men en ting som er viktig å huske på er at det ikke er så mange som kan være trådløse i begge ender. Dette er viktig om du har et barn som sover ute. Super Nova kan brukes uten ledning og fin å ha i vognen ute.
Elsie84 Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Noen som har erfaring med Philips SCD470/00 Baby-vakt ?? jeg fikk den til jul og kan ikke se den har vært i noen tester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå