Gå til innhold

Uke 29! hvor mye har dere lagt på dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt nysgjerrig på hvor mye det er "vanlig" å ha ca lagt på seg i uke 29.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 28+5 nå og har lagt på meg 5kg

Skrevet

Uke 30, og hadde lagt på meg ca. 8 før jul.... Har ikke veid meg etter nyttår, men frykter jeg er gått opp et par kilo til.

Skrevet

uke 32 lagt på meg 12 kg nok det håper det ikke blir så mange flere...Glad jula er over.. hehe

Skrevet

Er i uke 29 å har lagt på meg 6 kilo :-O gikk på vekta i dag å fikk litt sjokk forstår dere.

Skrevet

hadde lagt på meg 4 kg fra startvekt når jeg var i uke 30. Gikk ned 5 kg i 1 tri...

Skal til jm igjen den 15 så håper ikke jeg har lagt på meg så mye mer enn ca 2 kg til... har litt å gå på fra før.. hehe

Skrevet

29+2 og gått ned mellom 7 og 10kg.... Kan godt fortsette i den trenden.. ;-p

Skrevet

Er uke 29 i morgen og har lagt på meg ca 7kg. Kommet på mye i jula og generelt de siste 4 ukene har d virkelig røynet på. Flere som har hatt stor oppgang fra uke 25 eller er d bare jula som har lagt seg på kroppen min??:)

Skrevet

På forrige kontroll 28+2 hadde jeg lagt på meg 10-11kg fra veiingen i uke 10.. Nå har det jo vært jul og masse god mat, og er 30+1 og har nok gått opp enda et par kilo :-)

Skrevet

uke 31+1 og lagt på meg 4-5 kg

Skrevet

Uke 37 nå, opp 13 kg. Hadde gått opp ca. 10 kg uke 29

Skrevet

uke 29 nå. Hadde gått opp 7,5 kg til jul, mennå er det visst 10 kg i dag. Oooppss.. Håper det er noe julemat som slipper taket litt.. La på meg 25-30 kg de to forrige sv skapene, men nå var startvekta en del høyere så håper å ikke bikke 15 kg totalt

Skrevet

uke 29 hadde jeg gått opp 5,5 kg fra startvekt, gikk ned 1 kg i første trimester, men hadde litt å ta av, så det var helt fint. har ikke vekt som virker hjemme så aner ikke hvordan dette har endret seg i jula. skal på ny kontroll om en uke eller så

Skrevet

Jeg er 28+2, og har lagt på meg 12 kg allerede :S men tar d ikke så tungt...la på meg 17 kg med første, og alt forsvant i løpet av 2 uker etter fødselen + litt til når jeg begynte å amme. Men håper jeg klarer å holde meg under 16 kg totalt...

Skrevet

29 + 1, og 2kg opp :o

skal til svangerskapskontroll på onsdag, så bli spennende om jeg veier enda mer der ;)

Skrevet

28+6 og lagt på meg 4 kg.

Skrevet

29 og har lagt på meg 5 kg.

Fint for såvidt, men er slank/normalvektig fra før og har ikke lagt på meg noe siden uke 24 (kaster opp mye), så det er ikke jordmor noe særlig fornøyd med. Skal til gyn på onsdag og så får jeg høre hva hun sier.

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har lagt på meg 8 kg.Det virker på legen min som det er litt lite,han er ikke helt fornøyd.

Skrevet

Jeg er i uke 31+5 og har gått opp 9kg. Men gikk ned 8 kg første trimester så ligger 1 kg over startvekta. Men regner med at det blir noen kg til før babyen kommer.

Skrevet

Jeg var på kontroll lille julaften og hadde da gått opp ca 11 kg. Da var jeg uke 29+3. Blir ikke overrasket om jeg må plusse på en kg eller to når jeg skal på neste kontroll i slutten av januar...

Dette er vår tredje barn og jeg har gått opp litt mer for hvert barn. Med førstemann gikk jeg opp totalt 7-8 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...