Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Har i noen år slitt med stiv nakke. Den siste tiden er det blitt verre. I gårkveld toppet det seg. Har så vondt at jeg ikke klarer å ligge. Er kvalm, og må bite tennene sammen pga. smerte om jeg feks. løfter en kaffekopp. Har tatt 2 ibux og 2 paracet, men ingen virkning. Så hva gjør jeg?? Gubben skal på jobb imorgen, og jeg blir alene med 1åringen. Er det noe annet smertestillende som kan hjelpe? Vurderer kiropraktor.. Er det noe vits i det? Blir formen redusert en stund etter behandling? Kan forresten kiropraktor skrive ut smertestillende? Huff, dette ble rotete.. Men trenger virkelig godt råd nå
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Dra til kiropraktor ja! Du vil nok kjenne bedring med en gang om du er så spent at du er kvalm pga smertene nå.... Han kan ikke skrive ut medisiner, men han kan sykemelde om du er i jobb. Jeg bruker paracet, ibux og tramadol pga nakken og skuldre...
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 jo, og voltaren og paralgin forte.... hehe. Så jeg vet hvordan du har det! akkurat nå har jeg sitti på meg en helvettes kink i hofta, og assosierer dette meget til den gangen jeg var gravid...kommer meg hverken opp eller ned. Så all sympati!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Får du fysioterapi? trener du forebyggende? er du bevisst på kosthold? hva sier legen din?
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 jeg bruker kiropraktor, men du må nok regne med mere enn en behandling. Jeg er kjempefornøyd, bruker nesten ikke smertestillende så lenge jeg går til han. Kosthold, spes mye karbohydrater har skikkelig negativ innvirkning på nakken min. Merket det godt første gangen jeg var uten raske karbohydrater i noen mnd i strekk.
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 du kan forresten bli trøtt etter en kiropraktor behandling, spes om det er mye han gjør under en behandling. Men ellers ingen reaksjoner som jeg har hatt.
prekæs Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Noen få timer hos kiropraktor er det smarteste jeg har gjort etter tiår med nakkeproblemer. Jeg kan til og med sove på magen igjen med hode vendt til siden, noe jeg ikke har hatt bevegelighet til på mange år. Han tok knekken på mine smerter ved hjelp av 4 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå