Gå til innhold

Ordinær Ultralyd imorgen!


Mamma'n til Ferdinand

Anbefalte innlegg

 

Jeg er så spent at jeg vet knapt hva jeg skal ta meg til! Skal bli herlig å ta en titt på sjørøverne mine, ikke minst å se om alt er som det skal med begge to! Håper vi kan se om det er trakt eller tut som skjuler seg der inne, men det viktigste blir jo å se at de er friske og raske...!

 

Noen flere som skal på uktralyd denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal til onsdag :) Gleder oss masse! Blir spennende å se om man kan se kjønnet (svigermor lurer fælt på åssen farge hun må strikke!), men mest om den er frisk og rask :) Jeg lurer og litt på termin, den kan jo endres på denne UL har jeg forstått =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på ordinær ul i morgen på Ahus kl. 14.30 :) Har vært på uttallige ul tidligere da, men likevel er det noe ekstra med ordinær ul da :) Vi fikk vite at det er en gutt i magen da vi var på ul i 17. uke. Så da en pung..hehe, får se om vi ser en tut i morgen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :) Vi må vente halvannen uke til, merker jeg begynner å bli veldig spent og litt utålmodig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heya!:)

Er helt ny her inne jeg! Vi skal på ultralyd på fredag!!

Er kjempe spennt..men gruer meg litt også da! Håper alt står bra til!!

Dette blir min første..så skal bli ein veldig kjekk opplevelse! Satser på det hvertfall;) Er det noe dere andre håper at det blir eller føler på seg hva det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi skal på ultralyd på tirsdag!!! Gleder meg så mye, vi har jo null peiling på evt. termin eller kjønn eller noe som helst, så blir virkelig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har første ordinære ultralyd denne uka, spennende å se hvor stor den har blitt siden uke 9. Tror ikke vi skal vite kjønnet, selv om jeg selvfølgelig er nysgjerrig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er dere kommet når dere skal på ordinær ul? Vi har ikke fått for i slutten av januar, er i uke 20 da.. Syns det er litt sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal på onsdag! Det blir gøy! har vært på 3d tidligere, fikk da vite at det var en gutt. Spennende å se om alt fortsatt står bra til:)

 

Jeg er 18+6 på onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg er missunnelig!! Jeg må vente helt til 25 Januar jeg... Er veldig spent!! Jeg gleder meg til å følge med på hva folk venter... sålangt er det bare gutter på lista. Statistisk sett så er det ca halvparten jenter og gutter, så desto mer gutter det er desto større sjans er det for at mannen min får ønske om en liten jente oppfyllt.... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, men det er UTROLIG mange som får gutter fortiden synes jeg, av alle mine venner (og det begynner å bli en del nå) er det 2 som har fått jente, resten gutter! Så vi håper litt på ei jente, men gjør ingenting om det blir gutt, blir like glad uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 18+3 når jeg skal på ultralyd . Har begynnt nedtelling ;) Hører også om mange som venter gutter for tiden, og har en gutt selv på 1 år. Har kanskje litt mer jentefølelse denne gangen, men veldig usikker. Blir spennende om de kan se det. Uansett blir det stor stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...