Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Forlater en hel flokk med mindreårige barn alene hjemme for å gå på fest når en vet at en morder er på jakt etter barna...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Ikke mye barnevern og politi i den landsbyen gitt.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 akkurat som om de dyran ikke bryr seg om slikt... sykt spør du meg!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Husker jeg eeeeelsket den "Mommy's home"-sangen da jeg var liten, er litt nostalgisk å se den. Men resten av "showet" er egentlig skikkelig bråkete og slitsomt å se på
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Hehe. Jeg har enda barndomstraumer ang den serien, jeg synes fremdeles den er skikkelig ubehagelig!!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Jeg elsket den da jeg var liten, og spesiellt sangen "mummy is home" Såg på den med mine i dag, og de både hylte av spenning og satt og nøt sangen.De måtte få littegrann forklaringer underveis:-)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 hahaha!!! jeg ble dypt sjokkert jeg også, satt å så på med 2,5 åringen og prøvde iherdig og fotelle han at mamman var på jobb!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå