ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Er det fler som opplever dette? Det er vondt når jeg står og går etter å ha hatt samleie. Föles som om det sprenger inni der. Dette har kommet nå etter at jeg ble gravid. Erø det normalt? Hatt vondt i flere timer....
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har hørt skjeden blir fortere sår når man har sex under svangerskapet så man burde prøve seg fram.. være litt mer forsiktig osv, er ikke noe godt å gå sånn..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Nei, det er helt klart :S Hatt vondt i hele dag....
enda1luring10l Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har det også sånn. En vond/øm følelse når jeg står og går etter samleie ja... Etterhvert går "vondten" over i ryggen føler jeg. Best med sex på kvelden for tiden, for da kan jeg bare strekke ut i senga etterpå...
Sunshine, gogutten og maispire Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 Veeeldig kjent! Jeg har akkurat skrevet et innlegg her om nedsunken livmor, og uten at jeg vet noe om det, tror jeg det kommer av det hos meg. Skal til jordmor i morgen - er svært spent på hva hun sier. Jeg tørr ikke ha sex pga dette... Når det er smertefult etterpå kan det ikke være bra!?! Håper på å få oppklart det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå