Januar 2010 <3 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Litt usikker på hva det heter...,men jordmor utfører dette for å få igang riene.... Noen opplevd dette? Og hvor lang tid tar det fra hun utfører dette til det skjer endringer??
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Stripping er riktig ja:-) De tøyer på livmorhalsen for å prøve å få livmorhalsen til å begynne å åpne seg:-) Jeg ble tøyd dagen jeg fikk rier, og morgenen etter, samt den kvelden. Jenta kom 2 dager etter 1 stripping:-)
nordlyset Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Når er det evt jm utfører stripping på en? Er selv i uke 38 nå.
Januar 2010 <3 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2010 Ok....så da kan jeg kanskje se babyen min i løpet av uka da=) Vet ikke jeg, men jeg er i uke 40 nå...Men tror ikke de vanligvis gjør det før man er i terminuken...Ikke alle jm som gjør det eller.
1 høne i haneflokken-født Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 jeg ble strippet på fredag og fikk samtidig akupunktur, da var det 3 cm åpning og avflata livmorhals, riene startet nokså med en gang etter stripping og akupunktur og da var kl ca halv 5 på ettermiddagen, lille gutt ble født igårmorges kl 0855, så hos meg var det effektivt og godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå