NostraStoria Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Har så sykt vondt i begge hoftene og nedover mot lårene for tiden, pga jeg ikke kan sove på ryggen (vena cava)..flere som har det slik? Kjennes ut som at jeg har blitt mørbanket på begge sider. Nettene begynner å bli uutholdelige pga jeg ikke klarer å ligge i senga noe særlig. Har og prøvd å ligge i sofaen med saccosekk som støtte, men fant fort ut at det var vondt for bekkenet...haha, ja..sutre, sutre. Håper jeg slipper å gå lenge over UL terminen som er om 5 dager.
SagflisiHåret Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 For meg hjalp det å ta en ekstra dyne som jeg har mellom bena og litt under magen som støtte. Men det har du kanskje prøvd? Det skal bli deilig å kunne sove på magen igjen om ikke lenge:)
Myy Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har det ikke like ille som deg, for jeg kan ligge litt på ryggen, men ikke så mye. Blir til at jeg sover på annenhver side om nettene, og dette gjør veldig vondt i hoftene. Etter at jeg ble gravid har også hoftene mine blitt bredere, og de beina inni hoftene stikker mere ut. Dette har vel kanskje noe med saken å gjøre. . .? Men det er i alle fall vondt!
Januarnurk-2010 Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Joda, kjenner det godt igjen. Temin 6. januar men har hatt dårlige netter i en måneds tid nå. Ligger ikke på ryggen, men må vrikke meg over fra den ene siden til den andre iløpet av natten. Våkner av at det verker i hofter og da er det bare å forsikitg prøve å lirke seg over til andre siden. Ikke det at det er en behagelig opplevelse. Benytter ofte anledningen til å stå opp, tisse litt og strekke litt på kroppen... Polstrer mage og ben med ekstra pute og dyne...og kan da ligge litt på skrå på ryggen. Ikke flatt, det går ikke men med en tipp over på siden. Pleier å avlaste hofter litt....
NostraStoria Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har sklilaken som hjelper meg over til siden til en viss grad - ellers drar jeg meg over med hjelp av mannen min (hehe stakkars) Prøver å ligge litt på skrå som du sier, men greier det ikke særlig lenge før det også er vondt..kjenner det avlaster litt ja. Takk for tips jenter Jeg ser så enormt frem til at fødselen starter! Tegn på slimpropp/vann/rier....! Få dager igjen nå Januarnurk! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå