LizzyG Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hvor er deres favorittferiested i Europa med små barn?
prekæs Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jeg er overbevist om at ungene svarer Disneyland. Har vært der utallige ganger, og fått ønske fra minsten om å dra til sommeren igjen. Mulig. Vi kjører i hvertfall forbi.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Mitt er Kiel Småen har ikke noe favoritt enda...
ToPrinsesser<3 Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Alicante regionen, Barcelona eller Danmark
erteposen + 4 Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Jeg elsker å reise med små barn i Italia og Sør Frankrike, men det blir jo ingen "legoland" tur.
LizzyG Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2010 Jeg tenkte litt mer strandferie i syden jeg:) Om dere har noen klare favoritter der.
ToPrinsesser<3 Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 Alcudia eller Cala Mesquida på Mallorca har nydelige strender (ving.no), Tossa de Mar (nord for Barcelona), Barcelona (har strand!) og kysten Costa Blanca. Mange flotte strender og hoteller (booking.com) eller feriebolig (spaniasommer.com).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå