Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Det hadde vært noe det, da skulle jeg funnet ut hvem disse forferdelige menneskene er som slenger fra seg stygge kommentarer og virkelig er gjennomsyret onde!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Moderator kan se hvem det og eventuelt gi advarsler hvis mye hetsing. Har fått det selv en gang.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 det kan de, men det kan ikke du, mohahahahahhahaha, og jeg lover deg at disse forferdelige menneskene er jenter du egentlig liker kjempegodt og er kjempehyggelig mot, hohohohoho...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Jøss, 13:51, hva hadde du drevet med da? Synes selv jeg ha dratt den langt her inne av og til, og ikke hørt et kvidder, så nå ble jeg nysgjerrig!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 det kan de, og det er nettopp derfor jeg bruker falske personopplysninger her. har ikke behov for at hvemsomhelst vet hvem jeg er, de søker jo hele tiden etter brukere som moderatorer.. no tnx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå