Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 har jeg blødd i to uker. Noen som har erfaring på om det er normalt? Jeg begynnte ikke å blø før det var gått noen dager etter jeg satte den. Kan jeg forvente at det går over snart? Jeg hadde hørt at man blødde svært lite med den spiralen, og jeg hadde ikke fått tilbake mensen før jeg satte den.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jeg blødde i to mnd etter spiralen var satt inn. Etter det har jeg blødd minimalt.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Det første halve året kan du regne med ulike bivirkninger, også småblødninger til alle tider. Jeg hadde det slik de første månedene, og visste aldri når jeg blødde. Men det var jo mindre mengde enn vanlig mens, da. Etter ca 3 måneder begynte dette å stabilisere seg, og blødningene ble sjeldere. Etter ett år forsvant alt av blødninger, hadde ikke lenger en og annen sjelden mens engang. Nå har jeg snart hatt den i 5 år, og vet knapt hva bind er lenger:) Så jeg skal sette inn ny nå over nyttår. Det siste året har jeg vel hatt blodtilblandet utflod ca 4 ganger, men det er over når jeg har oppdaget flekken i trusen, så bind har jeg ikke trengt;) Den eneste bivirkningen jeg har hatt sammenhengende, er litt nedsatt libido. Men den er ikke borte, da. Så for meg er dette den helt geniale prevensjonen:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 takk for svar dere da gir jeg den bare litt tid! hi
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Jeg blødde uten stopp i tre mnd. Små mengder, men konstant i tre mnd. Det startet 2-3 uker etter jeg satte inn spiralen. Når blødningene først opphørte hadde jeg ingen blødning eller mens-smerter / pms de to årene jeg hadde spiralen i. Tok den ut for å prøve på nr to, og ble gravid på første forsøk:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Jeg blødde et år etter så å si i strekk etter å ha satt inn min!! Og nå har jeg fortsatt mensen som vanlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå