Gå til innhold

uke 17...kynnere

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist hadde jeg nesten ikke kynnere.. denne gangen har jeg masse...

er d andre som meg`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt masse de siste 3-4 dagene. Men så ble jeg sengeliggende pga feber og da roet det seg. Jeg er i uke 19.

Blir litt bekymret av det jeg...

Skrevet

har akkurat hatt en times lang gåtur i ganske godt tempo, og kjente at livmora var steinhard nesten hele veien.. Kan ellers og kjenne små kynnere. Går over i 17.uke i dag:)

Skrevet

Hvordan kjennes kynnere ut? Og hvordan kjente du at livmora var steinhard? Kjente du det mens du gikk? Leser om så mange som kjenner så mye, men jeg vet ikke hva som er normalt egentlig

Skrevet

Jeg hadde ingen forrige gang jeg heller... Men denne gangen har jeg hatt kynnere fra uke 11... Slitsomt, men satser på at det kanskje hjelper på at fødselen blir lettere denne gangen:-)

Skrevet

Hvis du klemmer på magen din når du sitter stille kjenner du at den er myk. Når du har en kynnere så blir livmora hard å ta på:-)

De skal ikke være smertefulle, selv om noen av de kan bli det.

Kynnere kan være et tegn på at du skal ta det litt med ro:-)

Skrevet

til meg strammes det akkurat likt som etter jeg har hatt sex. Skjønte ikke hva det var først, men fikk hjelp innpå forumet her:)

Kan jo ingenting jo.. hehe

Skrevet

hehe.. da er vi to førstegang:)

Føler jeg stiller mange dumme spm, men må jo spørre for å få svar:)

Skrevet

genialt når man faktisk får svar, så slipper man å gå å lure iallefall:) Nok å være bekymret for...:)

Skrevet

Jeg har det som deg. Merka ikke kynnere før rundt 28-29 uke sist men nå har jeg kjent den siden uke 15 og har det mange ganger i løpet av en dag. Er i uke 19 nå.. Har også mere menssmerter enn sist.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...