Gå til innhold

Vognpose?

MAXlykke *gutt utenfor magen*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva man skal velge av vognpose... noen som har noen forslag? Jeg har sett litt på voksi urban posen, i å med den har glidelås på begge sider, å er lettere å brette opp, hvis man f.eks er inne på kjøpesenter osv... så har jeg oxo sett på oldenwalder.. Men er så usikker... prøver å finne noen av de på salg... Noen som veit hvor man kan få disse litt billigere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde odenwälder sist (dunposen), storebror bruker den fortsatt så måtte kjøpe ny til bebisen. Denne gangen gikk vi for Voksi urban, har stor tro på denne! Usikker på om det er noen som har disse på salg, men er vel tid for slikt nå, så er vel bare å følge med på reklamen i posten

Skrevet

Takker for svar... får bare satse på at det blir skikkelig januarsalg...

Skrevet

voksi urban er fantastisk!! og så er det så deilig at det er ull i bunn, i andre poser hvor det er dun i bunn blir denne flat trykt når barnet ligger oppå og det blir ikke like varmt.,...

Skrevet

på mamma-mia.no har de en deilig kaiser dunpose på salg til 899.. jeg har denne men kjøpte den for mye mer i butikken :-p

den kan man og få med tilpasset saueskinn til å ha inni i bunnen.

ellers er det salg på diverse poser på samme side-

og på lilleprinsen.no er det poser på salg nå...

Skrevet

Tusen takk skal dere ha... da må jeg sjekke opp litt mer:)))

Skrevet

Har kjøpt Troller sin ull og dunpose! (best i test)

Er kjempe fornøyd! Er akkurat den samme som voksi urban sin, (er faktisk produsert på akkurat samme fabrikk) bortsettfra at man slipper den grusomme pingvinen inni!

Hadde Odenwälder til snuppa, men hun bruker den enda!

Er veldig fornøyd med den og, men digger at det også er ull i Troller sin, ikke bare dun!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...