¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 jeg kjente masse spark og bevegelser fra den lille i magen i går kveld. Måtte vekke mannen. Han kjente et lite spark han også Er det beste som finnes (har morkaka foran så har kjent lite tidligere, er 2. gangs)
Vårspire-2010 Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Så gøy! Jeg også!! Begynner på uke 19 i morgen. Pluttselig var det turning inne i magen min! Både jeg og samboeren kjente det! Super gøy. Ikke bare spark, men som om det var en fisk i magen! Har ikke kjent det før nå, kanskje noe jeg har trodd vært spark, men ikke sånn som nå. Har kjent masse bare nå som jeg sitter her er 1. gangs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå