Gå til innhold

18+1 i går og...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjente masse spark og bevegelser fra den lille i magen i går kveld. Måtte vekke mannen. Han kjente et lite spark han også :) Er det beste som finnes :) (har morkaka foran så har kjent lite tidligere, er 2. gangs)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy! Jeg også!! Begynner på uke 19 i morgen. Pluttselig var det turning inne i magen min! Både jeg og samboeren kjente det! Super gøy. Ikke bare spark, men som om det var en fisk i magen! Har ikke kjent det før nå, kanskje noe jeg har trodd vært spark, men ikke sånn som nå. Har kjent masse bare nå som jeg sitter her :D er 1. gangs..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...