Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Først er jeg kvalm på fra morraen av. Det er knallfint vær ute og samboeren spør om han kan dra ut å fiske et par timer (er kjempelenge siden sist) Så jeg sa ikke noe, han tok det som et ja. Så ringer min mor for å tømme seg for altmulig dritt og jeg forteller at hun ikke må klage til meg, men ta det opp med den personen det gjelder. Og jeg blir jo selvfølgelig lei meg av samtalen pga jeg er så lei av drittslenging i familien. Dette merker jo 1 åringen, så hun blir jo skikkelig grinete og vanskelig etter samboeren har gått, så jeg står å griner, er kvalm med en 1åring som hyler og vrir seg som en makk. La henne i vogna nå. Hun har ligget å bablet for seg selv nå i en halvtime. Føler meg ussel og hjelpesløs. Må bare ta meg sammen og skjerpe meg, men måtte bare få ut litt her først. Minsten har sovnet nå, så jeg får 5 min for meg selv.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 ...godt du får litt tid for deg selv og kommet til hektene igjen. Ussel er du nok ikke, men hjelpesløs kan vi alle føle oss. Prøv å slappe litt av. Tenk så glad din kjære er når han endelig kommer hjem igjen etter en deilig fisketur! Du får si han får ta minsten litt så du kan slappe av og takle kvalmen din. Nyt minuttene med minsten i drømmeland, du!! *trøsteklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå