Gå til innhold

Kynnere.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alle steder jeg leser, står de at det er de færreste førstegangsgravide kjenner kynnere tidlig.

Jeg er førstegangs og har kjent kynnere i en ukes tid (er i uke 20 nå) helst om kvelden, men de kan komme når som helst på dagen. Varer ikke lenge ad gangen, og er ikke vondt, men litt ubehagelig på en måte...

Hva bør man evt. gjøre når man har kynnere, ta det med ro eller bare fortsette...?

Noen flere med samme erfaring, evt. andre som har fått flere barn noen erfaringer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brukar å gå fort over når ein tar det litt med ro. Bør ikkje ha alt for mange av dei, men er heilt normalt å ha litt kynnarar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde mye kynnere i første svangerskap. det er bare kroppen som trener til fødsel. ikke noe å være redd for.

de skal bare ikke være vonde.så lenge magen bare trekker seg sammen og blir hard for så å løsne igjen er det visstnok ikke farlig.

 

jeg kjenner kynnerene veldig godt nå andre gang.

det er gjerne værst om kvelden men da legger jeg meg bare på sofaen og slapper av litt . pleier å hjelpe litt.

 

 

er du bekymret så er ingen spørsmål dumme å spørre jordmor om:) eller legen din(jeg foretrekker jordmor)

 

p.s jeg er ingen lege så dette er ingen fasit

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...