ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hvordan gjør dere de med temperatur og sånn der? Vi bor i et gammelt hus, så nå er det forholdsvis kaldt i 2. etg. Ligger på 13-17 grader ca. Har bare strøm som varme der oppe, og det blir jo ikke like varmt som vedfyring. Så sovetemperaturen er ikke så altfor galt egentlig. Lillegutt er god og varm. (ligger i nattpose med dyne over) "problemet" er jo at det er kaldt når han skal ligge på stellebordet. Er så rask jeg bare kan, og det ser ikke ut til at han fryser så veldig heller. Ligger sjelden naken, skifter nedentil først og oventil etterpå. Nå er han 8 mnd da, så tåler nok mer nå enn når han var spedbarn. Hvordan gjør dere det? Har ikke plass til stellebordet på badet...
_Løvemamma_ Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Rommet til veslahar et diiiigert vindu som dekker hele den enevaggen, så der blir det fort kaldt. Vi har kjøpt en liten radiator som står der inne, så nå er det godt og varmt
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Har dere strøm på på dagen da, eller er det like vamt der hele døgnet? De skal jo helst ha rundt/over 20 grader når de er nakne, men det er jo for varmt å sove i... Iallefall for Lillegutt her.. Men vi har panelovn som står på døgnet rundt der da. Så har jo på varme, men er begrenset hvor mye det varmer også i denne kulda som er nå...
mamman til to gutter Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Da ville jeg heller hatt en stellematte på gulvet på badet som kan ryddes bort når den ikke brukes (settes oppetter veggen el).
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Må dere stelle han på soverommet da? 13 grader er for kaldt.
_Løvemamma_ Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Vi har den på hele døgnet, men hun er så liten så hun sover på rommet vårt, der er det frisk luft og ganske kjølig om natten Hvordan vi gjør det når hun skal sove på rommet sitt er jeg ikke sikker på, men er nok bare å slå av ovnen på kvelden og lufte ut litt før hun legger seg.
AussieAnette Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Vi har stellebordet i stua vi .. Har heller ikke plass på badet. Og på badet er det i tillegg hverfall kaldt! Har vedfyring i stua. Passer på å fyre opp før vi legger oss. Så har vi i tillegg en propan stråleovn i stua som jeg setter på fullt når vi går ned for å mate og stelle på natta. Da går det fra 15 grader i stua til 20 på ett par minutter.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2010 For de som har rygg til å stå på knær å stelle så er jo det en mulighet... Men er sjelden det er 13 grader da, ligger noen grader høyere som regel. Får se om vi får satt inn en ovn til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå