Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har blitt forkjølet, tett i nesa, ørene verker, halsen er sår, hodet som en vattdott, småkvalm og kroppen er slapp. Og det med 15 dager igjen til ks....fantastisk utgangspunkt.

YIPPEE-KI-YAY!!!

Takk for det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg på her jeg, har det på nett samme måte, mannen blitt syk også:( to dager til termin, konge!! drikk massevis av solbærtoddy og få i deg masse c-vitmainer!!!

Skrevet

Jeg også er helt slått ut! Feber, vondt i hals, hode, kropp og bihuler. Er en ting nå som jeg er alene, men jeg innså plutselig at neste gangjeg er skikkelig syk skal jeg ta vare på en unge samtidig. Milde himmel.... Synes veeeeeeldig synd i meg selv nå!

Skrevet

off. misunner dere ikke,stakkars.

god bedring til alle tre:)

Skrevet

Du er ikke alene....ikke det at det er noen trøst, men jeg vet hvordan dagene er. Jeg våknet opp 1.juledag med alt det ovenfor...som nå er gått over i hoste (spesielt på netter), øre og øyebetennelse.

Ikke kjekt i det hele tatt med termin 6.januar. Den kjipeste oppladningen jeg kunne se for meg. Spesielt med hoste og stoooor mage.

Nå når jeg knapt hører noe i tillegg ser jeg for meg fødsel hvor jordmor må enten snakke ekstremt HØYT og TYYYDELIG eller med fingerspråk...

Nei, vil helst bli frisk før fødsel!

God bedring! Dus kal se du rekker å bli frisk. Men da jeg var innom legevakten (pga øyebetennelsen) sa legen at det kan gå inntil 2 uker før formen er tilbake.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...