M@msen Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har til tider mye tykt(buse/slim) (sorry detaljer), og gjerne kombinert med "kramper i magen", er dette vanlig??? Flere som meg??? Blir litt bekymret, lukter ikke noe særlig.. Jeg hadde en SA i begynelsen av oktober, og disse smertene minner meg om den gangen, så jeg blir litt urolig, kan smertene være kynnere??? Kanskje tidlig>??? Er 13 uker på vei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå