M@msen Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har til tider mye tykt(buse/slim) (sorry detaljer), og gjerne kombinert med "kramper i magen", er dette vanlig??? Flere som meg??? Blir litt bekymret, lukter ikke noe særlig.. Jeg hadde en SA i begynelsen av oktober, og disse smertene minner meg om den gangen, så jeg blir litt urolig, kan smertene være kynnere??? Kanskje tidlig>??? Er 13 uker på vei!!!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Dytter litt på den jeg. Jeg er 13+4 idag og har det akkurat det samme. Ingen blodning, men livredd for det. Mine virker mer som mensesmerter, men alt annet er akkurat likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå